Ciężki agregat uprawowy

Podstawowym zadaniem agregatu uprawowego jest spulchnienie i wyrównanie gleby jako przygotowanie roli do siewu lub sadzenia.

Ciężki agregat uprawowy przeznaczony jest na gleby zwarte, które trudno jest uprawić lżejszymi maszynami. Dodatkowo maszyna wyposażona jest w zęby robocze z gęsiąstopą dla uzyskania efektu podcięcia i spulchnienia całej uprawianej warstwy ziemi.


Produkujemy agregaty uprawowe w różnych konfiguracjach, tak aby każdy rolnik mógł nabyć maszynę idealnie pasującą do specyfiki jego gospodarstwa. 


Nasz asortyment to:

- agregat uprawowo-siewny. Maszyna o zwartej budowie do połączenia z siewnikiem.

- agregat uprawowy z ramą sztywną lub składaną hydraulicznie i 4 rzędami zębów uprawowych

- ciężki agregat uprawowy z ramą sztywną lub składaną hydraulicznie i 3 rzędami zębów uprawowych wzmocnionych z gęsiąstopą

Wyposażenie standardowe:

• belka zaczepowa - III kategoria

• przedni wał strunowy ø 400 mm

• trzy rzędy zębów uprawowych wzmocnionych 32 mm x 12 mm z gęsiąstopą

• tylny wał (I)- strunowy lub rurowy ø 400 mm

• tylny wał (II)- strunowy lub rurowy ø 400 mm

• włóka tylna uzębiona

• deflektory boczne

• skokowa regulacja głębokości pracy

• wersja H - rama składana hydraulicznie

Wyposażenie opcjonalne:

• spulchniacze śladów ciągnika (brak możliwości zamontowania włóki)

• przednia włóka (brak możliwości zamontowania spulchniaczy śladów)

• ząb sprężynowy prosty wzmocniony 32 x 12mm (w czterech rzędach) - typu Unia Grudziądz

• ząb sprężynowy prosty wzmocniony 45 x 12mm (w czterech rzędach)

• ząb spiralny 25x25mm z gęsiąstopą (w dwóch rzędach)

• ząb sprężynowy wzmocniony 50x10mm z gęsiostopą (w dwóch rzędach)

• wózek z dyszlem (koła 10.5/75-15,3)

• wózek z dyszlem (koła 400/60-15,5)

• hydrauliczny dyszel z belką lub uchem do wyboru

• oświetlenie drogowe

• błotniki kół

• sprzęg do siewnika montowany na wózku transportowym

• włóka segmentowa - regulowana hydraulicznie (montowana do dyszla)

• spulchniacze śladów ciągnika montowane do dyszla

• wymiana II tylnego wału z rurowego na Crosskill (I pozostaje rurowy)

• wymiana obydwu tylnych wałów na podwójny Crosskill

 

< powrót do listy maszyn